Jura dag 2.

10 juni 2014 - Montbarrey, Frankrijk

Vandaag weer een heelijke dag, iets minder blauw en wat wolkjes met soms een spatje regen, maar helaas niet minder warm. We hadden boodschappen nodig...de super U is dichtbij! Folder met wegbeschrijving dus niet meegenomen.... Hoe dom kunnen we zijn. Mijn intuitie zei bij het kruispunt naar links en die van jaap naar links. Linksaf dus......affein 14 km verder vinden we een supermarkt de B1? Geen super U maar wel boodschappen. Toch weer terug om de U te zoeken, multi vergeten. Na weer een tour van 14 km door prachtig landschap en lola te bed, echter klapte het kastje open enviel het brood op haar hoofd...maar al snel was de prinses weer rustig naar buiten aan het kijken. Ehhhhh waar is die U verdorie? Uiteindelijk, langleve een eenzaam bord ergens in een gehucht ( op de reu d'amour) staat de plaats! Bans.....lang leve de tom tom en zowaar multi van de U. Weer terug gezwommen in het kleine zwembad, wat helemaal niet zo klein was. En heerlijk afgekoeld. Nu eten op terras van de caming met gratis Wifi. Op zoek naar honden campings aan het strand en waar de hond ook op strand mee mag. Een gevonden in Ramatuele.....en ook al een aan de zee in liguria in italie.....wie weet gaan we erheen. Morgen weer verder, we gaan het zien. Dikke kus jaap, leen en lola xxx

1. Wilma:
    10 juni 2014
    ziet er allemaal leuk uit blijf ervan genieten en van de wijn natuurlijk
  2. Sophie:
    10 juni 2014
    Klinkt top! Behalve van de supermarkt.. Typisch iets voor julliee haha , hoe is het met mn lieve puppy lola? Groetjes
  3. Marlies:
    10 juni 2014
    Hey vakantiegangers, hier een reactie van het thuisfront. Zo te lezen hebben jullie het heerlijk en was de vakantiestand al snel gevonden. Super! Thuis gaat het ook allemaal goed hoor. Met Miepje, de beesies en met ons. Geniet nog maar lekker!
    liefs van Marlies
  4. Marlies:
    P.S.2 Hey Marleen, ik mis nog wel een smeuïg verhaaltje over poepdoos, haha
  5. Aty:
    Ondanks alle middelen TOM_TOM de Supermarkt niet kunnen
    vinden maar toch goed gekomen wel een beetje DOM hoor
    de spatjes die jullie hadden was een restantje van de donderbuien hier. geniet van van alles
    liefs
  6. De oppas:
    10 juni 2014
    Ik let netjes op het huis hoor! Vanavond die westvleteren met ad soldaat gemaakt. Het was wel erg lekker. Heb je waterstand door gegeven want dat was je voor vertrek vergeten!

Geniet er van
  7. Ben:
    10 juni 2014
    Ramatuelle? Vlakbij St. Tropez dus. Ben benieuwd of ze daar wel warme kroketten op het strand verkopen... Nog wel een mooie route te gaan, en als je het aandurft kan ik jullie de Col d'Allos aanraden. Wel een smal weggetje hoor, maar erg mooi! Met lekkere frambozentaart in het restaurant op de top. Dat kan ik mij ook nog herinneren!