Porto vecchio en bonifacius

18 juni 2015 - Linguizzetta, Frankrijk

gisteren de hele dag een tocht gemaakt. Ongeveer 300 km. Daar moet je echt een dag voor uittrekken, de wegen zijn zeer beperkt. Alleen rondom het eiland of oversteken door de bergen. Hierdoor maakte je max een gemiddelde van 40 km per uur.porto vecchio bezocht, mooi stad. Leuke winkels, mooie kust en achterland. De weg er naar toe, aan de ene kant de zee, de andere kant de bergen. Dorpjes die je passeert, klein en zonder veel vermaak. Natuur is echt mooi. Daardoor van de oostkust naar de westkust gegaan. De westkust is rotsig met baaien, de oostkust vlakker met lange stranden. De westkust om te klimmen, abseilend, raften, canyoing? Etc.   Vandaag weer aan het chillen, net lekker geluncht met een zelfgemaakte salade nicotine. Komt helemaal goed. Trouwens we staan iedere dag op de weegschaal, marleen is min 9 kilo kwijt en ik zet aan de 7 kg. Fijn gevoel in de vakantie zonder dat we t gevoel hebben ons veel te ontzeggen.  Bereikbaarheid is echt een probleem, mailen lukt bijna niet en telefoneren daarvoor moeten we al rijdend op zoek naar de meeste bolletjes op de telefoon. Deze blogs gaan wonderbaarlijk wel goed. Heeft iets met uitgaande server mbt mail te maken. Dus als je geen antwoord krijgt op een mail, het probleem...

1. Sophie:
    Leuk deze blog!
  2. Jaap en marleen:
    Nicotine= nicoise.
  3. Ben:
    18 juni 2015
    Haha, ik had gelijk een beeld bij die salade! Met van die kromgedrukte peuken, ruim bestrooid met kruimige shag. En dan een paar tabaksbladeren voor de gezonde toets! Maar wat goed dat jullie zo mooi op gewicht blijven. Ik kan Leen nog steeds horen lachen toen ik ooit vertelde dat ik mijn weegschaal altijd meenam op vakantie. Gekte is blijkbaar besmettelijk... Nog veel plezier de komende week, dit genot moet je zo lang mogelijk rekken!
  4. Aty:
    18 juni 2015
    Dat dacht ik ook Nicotine salade ze zijn van het roken af en dan deze salade ???. Fijn voor jullie dat afvallen ,maarwel zo houden en dat is vaak moeilijk.verder nog fijne dagen
    Liefs
  5. Wilma:
    19 juni 2015
    Ik krijg het gevoel dat jullie een Sonja Bakker of andere afslank goeroe reis aan het maken zijn ????