Muggengordijn

12 juni 2015 - Linguizzetta, Frankrijk

vandaag regen in de loop van de middag oplaringen. Op zo een dag doe je wat boodschappen, rijd je in de omgeving rond en verken je het eiland. Nabij zee , heb ik altijd geleerd, zijn er geen muggen. Niet hier, hier wonen ze in de bomen waar we onder staan. Zelf heb ik er nooit last van, marleen des te meer, ook Agb haar sle.

Dus op zoek naar een muggengordijn, eentje die werkt. Na onderzoek op de camping hebben we gezien welke het meeste in gebruik is, dus deze prachtige uitvoering dan ook gekocht en geïnstalleerd. Bij thuiskomst was onze huislama er al, waar we bleven hij wilde wat eten. Dus meteen gevoerd.

1. Ton:
    12 juni 2015
    Hallo luitjes, voor ons zit het er weer op, wat brood klaarmaken voor de reis en naar bedje.
    Morgen 05.00 vertrek richting Raamsdonk. Voor het weer hoeven we niet in Spain te blijven. Koud en veel wind. Uurtje of wat geleden begonnen. Over timing hebben we dus niet te klagen. nog fijn verblijf samen en hou de muggen van je lijf. Tot snel weer in R Donk.
  2. Marlies:
    12 juni 2015
    Wow, Corsica! Zeker naar Bonifacio gaan. En het binnenland natuurlijk. Geen muggen? In corsica heb ik mn record van zo'n 120 bulten gehad geloof ik. Maar met dat prachtige gordijn ( ook mooi voor thuis) zal het wel goed komen. Hier alles goed, weekend! En zomer! Geniet nog lekker daar met jullie kip en de lama.
    Liefs van de achterblijvers en een dikke hug van Jippie voor Beppie en natuurlijk ook voor lootje