jura, dag 6

9 juni 2014 - Montbarrey, Frankrijk

Jawel we zijn vanmorgen aangekomen in de Jura. Geen druiven ranken meer maar bomen en schaduw. Een hele kleine camping aan de rivier in plaatsje Montbarry iets onder en ten oosten van bresancon. Een mooie kleine caming met zicht op de rivier die Lola al spetterend heeft verkend. Momenteel rust ze hiervan uit op het bed , als zijnde de prinses. Wat nog mooier is hier is dat het sanitair etc......gemengd is. Geen enkel bordje te zien en mannen en vrouwen lopen in en uit. Geen groepsdouche hier !

jaap heeft heerlijk liggen slapen , in de zon, en ziet eruit als een bruine beer! Ik heb mijn boek uit gelezen?

, ik heb al twee boeken uit ! En dat terwijl lezen me het laatste jaar niet lukte.. Oja de camping heet de drie beren.....maar dan in het frans, le trois ours. Nu dus vier.

fiep, fijn om wat van je te horen !!!!! En daan wat ziet die reis er leuk uit! Broer en pa eet smakelijk, wij gaan zo ook bbq en. Aty ik zal beter op de bordjes gaan letten! En ben......hoezo vervelend als de vrouwen de douche in komen? Pap, sterkte met joris! Ik hoop dat er medicijnen voor hem zijn.

tot snel en we zullen nog wat foto s proberen te laden. Gisteren lola in late avond uitgelaten tussen de elzas wijnranken, super.

tot snel en dikke kus voor allenxxxxxxxx

1. Ben:
    9 juni 2014
    Ah, camping "de drie beren" in Montbarry, dus niet "de drie meren" in Belmont. Scheelt maar een letter. Ik vond het al zo'n eind rijden in één dag. Maar ja, als je weer snel thuis wil zijn... Hoop dat je nog wel genoeg boeken hebt!
  2. Marlies:
    10 juni 2014
    P.S. De groeten aan Marcel in Ramatuele!!