Pech 3

17 juni 2014 - Anneyron, Frankrijk

Gisteravond onze vervangauto opgehaald. Eindelij kunnen we weer gaan en staan zonder afhankelijk te zijn van andere campinggasten. Iedereen bood hulp aan, maar je bent toch afhankelijk en voelt niet vrij. Gisteren gehoord dat mijn benoeming tot voorzitter definitief wordt. De medezeggenschapsorganen hebben positief geadviseerd.

gister feestje gevierd!  Vandaag weer van de camping met de vervangauto vertrokken voor een rondtocht, het weer was niet superheet 27 graden, dus prima. Alleen hebben we altijd een probleem, zo ook weer diverse vandaag. We gingen naar de markt in romans, konden de markt niet vinden, dan maar koffie. En winkels kijken, gaan alle winkels om 12 uur dicht tot 15 uur. Lola gestressed in de stad, maar wel koffie. Daarna weer verder, even lunchen, kom niet meer was na twee uur en de meeste restaurants waren net klaar met de lunch die tot twee uur te bestellen was. Dan maar naar le clerc om wat eten te halen. Een chateauneuf du pape, met kaas en superwordt mee naar huis genomen. Telefoon van de anwb, ze verwachten dat morgenochtend het onderdeel aankomt en geplaatst kan worden, let's hope!

sophie is een supermeid, leert dagen achtereen om toch goede cijfers te halen, feest op zn tijd maar is altijd serieus. Ze mist lola erg zei ze gisteren. Kusje ....

daan leeft samen met Larissa, nog geen klachten gehad van de buren, dus zal zeker goed gaan, leuk!

marleen is nu aan het koken, ik word werkelijk iedere dag erg verwend, kookt , ruimt de bus op, gaat 's morgens met lola uit, haalt brood en laat mij slapen. Super!

oh ja , de brocante met echt hele leuke spullen, bleek gesloten te zijn.....

1. Ben:
    17 juni 2014
    Tja, als je bij die Fransen wil eten moet je er wel snel bij zijn. En dan is het nog niet eens lekker, want daarvoor moet je naar Italië natuurlijk. Maar dat gaat niet meer zo lang duren begrijp ik! Fijn dat het allemaal zo snel in orde gaat komen. En ik zou dat feestje over je benoeming maar elke dag vieren, dat is het wel waard!
  2. De oppas:
    17 juni 2014
    nou fijn dat jullie het zo fijn hebben. ik zit ondertussen de tweede wedstrijd van vanavond te kijken met niek en ad en in de rust tussen door me laatste dingen voor me stage verslag voorbereiden. druk druk daarom was het dat ik op zondag met een kater bij jou kwam japieo
  3. Aty:
    17 juni 2014
    Jaap jij als wereldreiziger moet toch weten hoe de openings tijden zijn zowel de winkels als restaurants. voor de volgende keer is het geen probleem meer
    De ANWB heeft een pluim verdiend goede service .
    groetjes en tot morgen
  4. Aty:
    17 juni 2014
    Jaap jij als wereld reiziger moet toch weten, dat de winkels in het Zuiden gesloten tot 15.00 alsmede de restaurants.
    dus voor de volgende keer geen probleem meer.
    Wat een service van de ANWB.
    vervolg jullie reis met plezier
    groetjes en tot morgen
  5. Sophie:
    Nounou, keek even bij foto's, wat is mama al bruin! Veel pleziier jullie 2
  6. Wilma:
    18 juni 2014
    misschien hebben jullie vanavond de pech om geen kroegje te vinden voor de voetbal wedstrijd maar daar valt dan wel mee te leven of jullie zien dat dan juist niet als pech ? Geniet er nog van het weer valt hier deze week tegen .
    Maar ik kijk zeker naar het weekend uit want dan is het hele gezin weer compleet voor zolang als dat dan ook maar weer mag duren xxxxx wilma
  7. Vader/schoonvader:
    20 juni 2014
    Ok,ik zal wat produceren. Was de 17e bij Peter S. die 75 jaar werd.Ontmoette daar Bram de Jong Visser. 87 jaar en nog super fit. Roeid nog en zit op een sport club. Voorbeeld maar volgen. Hier alles redelijk OK. Jammer dat Daan is gezakt, maar hij is niet de enige!!!!!2e keer beter.
    Heb verder geboekt van 9 tot en met17 augustes.
    Hoop verder dat alles goed gaat.......!!!
    Groet, Vader/schoonvader. Rob