Dromen in de drome dag 3

13 juni 2014 - Anneyron, Frankrijk

Het is hier heeeeerlijk, we komen hier niet meer weg! Vandaag een day off, niets dus. Slapen zwemmen wandelen en weer van voren af aan. Wel veel kersen gegeten, kan je hier halen bij de boer en zijn zooooooo goddelijk lekker. Net even onweer , lola snel de bus in en kijkt zo nu en dan of ze al weer veilig naar buiten kan. Zo omkleden en dan mossel feest en karaoke. Net besloten om nog een dag te blijven hier........dus dan weet iedereen dat dit wel d tip camping is waar je naar toe kan gaan ! Houdoe........

1. Aty:
    13 juni 2014
    Jullie hebben groot gelijk om nog een dag te blijven het is toch
    geen aangenomen werk. Je weet in ieder geval hoe de kleurtjes werken en ergens andersmoet maar weer zien wat ze verzonnen hebben .
    Veel plezier en geniet er van
  2. Ben:
    13 juni 2014
    Joh, het klinkt wel als vakantie! Lekker hoor, ik zou het maar rustig aan doen. Alhoewel ik zelf ruim voor die karaokemossel wel verdwenen zou zijn ;-)
  3. Jaap:
    Ha schoonmutti, ik weet t . Ik stond alleen maar in de entree en er was geen bordje dat t niet mocht dus........

Ben, jou tojd komt nog, de volare in italie.
  4. Ton:
    14 juni 2014
    Heerlijk om te lezen dat het jullie zo goed gaat. Geniet van al het lekkers daar. Voor ons komt het ook wat dichterbij, woensdag naar Lissabon, toch maar autootje gehuurd zodat we ook wat buiten de stad kunnen gaan zien. Zin komt langzamerhand binnen. Kus van ons en trek gerust verder.