Zon zon rust en zwembad

5 juni 2015 - Céreste, Frankrijk

Nog steeds op de ruime camping ergens in The midlle of know where ! Super veel rust en  met 50 hectare grond hier van de camping wandel gelegenheid met de hondjes genoeg. Met 33 graden willen ze niet eens heel ver lopen. Ze liggen heerlijk in de schaduw en Abbey oefent geregeld haar springtechniek en haar stem om iedereen hier vooral weg te blaffen.

Vanmiddag in plaatsje Apt geweest maar Lola vind een dorpje nog steeds niets! Abbey maakt het allemaal niets uit, drinkt braaf het water wat ze van de ober krijgt op en verbaasd zich erover dat Lola zo stom zit te trillen en niets wil. Daarbij houdt ze niet van kinderen en wanneer er zich eentje voor doet voor haar voor poten jaagt het kleine zwarte monster het meisje de stuipen op het lijf. In een winkel gedraagt het stel zich beter en heeft het mij de tijd gegund een waanzinnige jurk te passen en te .........

We doen erg ons best om onze goddelijke figuren te behouden en niet aan te komen! Weinig van dat overheerlijke stokbrood, matige borrel en vooral veel en verse groente en van vanavond een heerlijke sla met verse tonijn!

De velden die hier blauw/paars zouden moeten staan zijn rood! Niet vreemd daar hier dichtbij ook het museum van de lavendel is... En dus historisch is, toch? Maar dat rode is in het geheel niet erg maar juist prachtig! Het bestaat uit maisvelden waarin de klaproos rekkelijk bloeid.....en een nieuwe studie voor fotografie is geboren!

xxxxjes en geniet van de warmte in ons Holland

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Aty:
    5 juni 2015
    Een dag tropisch warm en nu met bakken uit de lucht leuke foto vooral de laatste staat je goed die jurk Met warm weer willen de honden ook niet ver lopen en genieten in de schaduw.
    Lekker gegeten .??? Verder nog een prettige reis
  2. Ben:
    5 juni 2015
    Staat je goed! En wat goed dat jullie je zo in weten te houden, best moeilijk met al die lekkere dingen om je heen. Niet overdrijven hè, wel blijven genieten. Anders sta je gewoon om zes uur op en loop je wat langer!
  3. Thea:
    6 juni 2015
    Vaker op vakantie gaan dan kunnen we een beetje bij houden van elkaar wat je doen. Klinkt allemaal lekker relaxed, en wat is die kip groot. Wij gaan nu naar Rijksmuseum en daarna met kennis lunchen in IJhallen in Amsterdam. Knuffel. Thea en Miel