We zijn weer op pad! Juni 2015 met een kip

4 juni 2015 - Reillanne, Frankrijk

Eindelijk een camping met internet!  De camper ingeruild voor een Kip van 18 jaar oud!  Binnen wat gepimt en het is een superrrrrrrr kippie.  Zondag middag weg uit Hoofddorp naar Raamsdonk, daar de kip gepakt en na kunst en vliegwerk en veel  moeite kip uit het zand van de parkeerplaats geduwd konden we met rugpijn en pijnlijke knieën en handen op vakantie! Rond 19:00 uur starte de kiptrip!

Gereden 01:00 uur en de kip tussen de vrachtwagens gezet voor een korte slaap. Hondjes sliepen al en gingen gewoon na verkassen van achterbak naar kip hier gewoon mee verder. Rond vijf uur weer op weg aangekomen in de Ardèche, iets boven Privas ons kamp opgeslagen. Mooie plek aan een riviertje. Achteruit rij primeur van mij, Leen, ging niet zo goed ( komt ooit nog wel dat verhaal) vooruit gaat het prima op kleine en grote weg en grote en kleine bochten . Dus gewoon vooruit dan maar

Hier twee nachten gestaan en en mooie wandelingen van uurtje gemaakt. Rug en knieklachten gaan beter! Hondjes doen het prima. Vooral Lola lijkt al snel helemaal in haar sas en het camping gevoel snel te pakken te hebben. Onze smeerkees heeft geen idee met wat vies of schoon water is en springt naar gelief in het riviertje..........tja. Verder blaft ze naar iedereen die het lef heeft om ons plekje te passeren of wanneer ze in de verte denkt iets te zien of als Lola blaft dan blaft Abbey gewoon doelloos mee! Maar het zijn gewoon schatten!

1. Ben:
    4 juni 2015
    Haha, Leen en achteruit rijden met een caravan... Dat doe je niet eens met je auto! Maar jullie staan er zonnig bij, ziet er goed uit. Veel plezier!
  2. Vader/schoonvader:
    4 juni 2015
    Zo ,...dat is dus weer een deuk. Maar ja, dat kan altijd gebeuren.Het ga jullie goed, en hou vol met achteruit rijden.
    Groet, je Vader cq schoonvader.
  3. De oppas:
    4 juni 2015
    Ooh het goed te lezen dat alles goed gaat. De oppas vermaakt zich ook nog wel dat laatste weekje. Ik zal de verhalen we horen!
  4. Aty:
    4 juni 2015
    Fijn dat jullie genieten met jullie KIP ( maar die is toch niet 18 jaar) wanneer moet je boven op de berg staan
    Hier ook alles goed mooi weer
    Liefs
  5. Buurman en buurman:
    5 juni 2015
    Jullie hebben mazzel dat er op het moment geen vogelgriep heerst in Frankrijk. Ze haalden destijds zelfs de Kipcaravans van de weg af. En mensen die De Haan heetten, die mochten niet meer naar buiten. Fam. de Bruin-Easton. Daar klinkt geen gevaar in. Veel plezier. X