Fietstocht

8 juni 2015 - Reillanne, Frankrijk

Gisteren heeft marleen een topprestatie neergezet, op de fiets naar revianen, ik bleef thuis met de honden. In de hitte van 32 graden heeft ze alleen maar gestegen over een afstand van 10 km. Volledig uitgeput kwam ze aan. Wel de calorieën er afgereden van de wijn van de vorige avond. We zijn nog steeds aan het opletten en gaat goed. Marleen 9 kilo kwijt, ik rond de 6 kilo. Voel me best lekker in m'n zwembroek. Vandaag naar forcalquier geweest, markt. Ging prima. Lola en Abbey waren rustig. Marleen op speurtocht naar een tas en espadrilles. Komt ze terug met een heerlijk stuk kaas, beenham en rauwe ham. Was een mooie tocht, mooie stad echt leuk. Nu in de regen, daarnet hagelstenen de verwachting is ook niet optimaal in z Frankrijk voor de komende dagen. Belooft wat voor de Mont Ventoux klimmers. Morgenochtend hier vertrekken naar een plek tussen de Mont Ventoux en Avignon. Woensdag om 8 uur, bij goed weer, de start. Om 11 uur de eerste die de finish halen en ' s avonds een bbq. Ben benieuwd. Mijn rol en die van marleen is om bij de start aanwezig te zijn, naar de finish te rijden(per auto) en daar een speciale cap uit te reiken voor de deelnemers en met hen op de foto e gaan. Dan grote bbq met alle deelnemers.

1. Aty:
    8 juni 2015
    Wat knap van Marleen en goed van jullie om het lijnen vol te houden ondanks. De Kaas -beenham etc.
    Wens jullie morgen goede reis naar het grote evenement en geniet van alles
    Liefs Xxxxxx
  2. Sophie:
    8 juni 2015
    Trots op mama!
  3. Jim:
    9 juni 2015
    Klinkt inderdaad heel goed, lekker een beetje in de bergen fietsen is leuk!! Weerbericht op de Mont V. is voor vrijdag en zaterdag dramatisch, wegwezen dus! Frejus??